Urząd Miejski w Czersku
Czersk
Czersk
Czersk
Biuletyn Informacji Publicznej
Dzisiaj jest niedziela, 22 października 2017 r. Imieniny: Filipa, Halki, Melanii
 
Wersja Polska English Deutsch

Czerski Budżet Obywatelski 2017 – stan na 02.10.2017 r.

Lp.
Nazwa zadania
Działania
1. Modernizacja chodników w ulicach: Por.Kalinowskiego i Pomorskiej w Czersku
  • pierwotny budżet: 70.000,00 zł
  • obecny budżet: 89.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • przygotowywanie materiałów przetargowych
  • przetarg
  • zwiększono kwotę na realizację zadania do 89.500,00 zł
  • podpisanie umowy 08.08.2017 r. (modernizacja chodników) – kwota 88.985,86 zł brutto, termin 15.10.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zmniejszono kwotę do 89.000,00 zł (oszczędności)
  • zakończono – łączny koszt: 88.985,86 zł brutto
  • zobacz szczegóły
2. Modernizacja nawierzchni ulicy Gen. Maczka w Czersku
  • pierwotny budżet: 70.000,00 zł
  • obecny budżet: 67.500,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • sprawdzenie drożności kanalizacji deszczowej – 948,48 zł brutto
  • przygotowywanie materiałów przetargowych – 984,00 zł brutto
  • przetarg
  • podpisanie umowy 22.06.2017 r. (modernizacja nawierzchni) – kwota 62.730,00 zł brutto, termin 31.08.2017 r.
  • podpisanie umowy 22.06.2017 r. (nadzór inwestorski) – kwota 2.500,00 zł brutto, termin 30.09.2017 r.
  • zakup lustra drogowego – 271,01 zł brutto
  • zmniejszono kwotę do 67.500,00 zł (oszczędności)
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 67.433,49 zł brutto
  • zobacz szczegóły
3. Utwardzenie drogi dojazdowej do rodzinnego ogrodu działkowego przy ulicy Towarowej w Czersku płytami YOMB
  • budżet: 70.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • przygotowywanie materiałów przetargowych
  • przetarg
  • podpisanie umowy 04.05.2017 r. (utwardzenie YOMB) – kwota 51.520,82 zł brutto, termin 31.07.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • przygotowywanie materiałów przetargowych (dodatkowy zakres z oszczędności przetargowych)
  • przetarg
  • podpisanie umowy 28.06.2017 r. (utwardzenie YOMB) – kwota 17.540,12 zł brutto, termin 30.09.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • umocnienie pobocza – 922,50 zł brutto
  • zakończono – łączny koszt: 69.983,44 zł brutto
  • zobacz szczegóły
4. Zakup i montaż krzesełek oraz systemu nawadniania płyty na boisku sportowym w Rytlu
  • pierwotny budżet: 40.000,00 zł
  • obecny budżet: 49.200,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy
  • zwiększono kwotę na realizację zadania do 49.200,00 zł
  • podpisanie umowy 18.04.2017 r. (system nawodnienia) – kwota 49.200,00 zł brutto, termin 14.08.2017 r.
  • rezygnacja z montażu krzesełek z uwagi na ograniczony budżet
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 49.200,00 zł brutto
  • zobacz szczegóły
5. Kompleksowa wymiana murawy płyty boiska sportowego w Rytlu
  • pierwotny budżet: 70.000,00 zł
  • obecny budżet: 81.500,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy
  • zwiększono kwotę na realizację zadania do 81.500,00 zł
  • podpisanie umowy 18.04.2017 r. (renowacja murawy) – kwota 81.408,78 zł brutto, termin 14.08.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 81.408,78 zł brutto
  • zobacz szczegóły
6. Doposażenie placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Łęgu
  • pierwotny budżet: 50.000,00 zł
  • obecny budżet: 50.300,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy (częściowa wymiana ogrodzenia)
  • podpisanie umowy 09.03.2017 r. (częściowa wymiana ogrodzenia) – kwota 23.935,80 zł brutto, termin 14.06.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • ustalanie zakresu zadania (zakup urządzeń zabawowych)
  • wybór wykonawcy (urządzenia zabawowe)
  • zamówiono urządzenia zabawowe – kwota 24.645,51 zł brutto, termin realizacji do 31.07.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zwiększono kwotę na realizację zadania do 50.300,00 zł
  • zobacz szczegóły
  • zobacz szczegóły
7. Utwardzenie ul. Krętej w Gutowcu płytami YOMB
  • pierwotny budżet: 40.000,00 zł
  • obecny budżet: 39.650,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • przygotowywanie materiałów przetargowych
  • przetarg
  • podpisanie umowy 05.05.2017 r. (utwardzenie YOMB) – kwota 32.088,12 zł brutto, termin 31.07.2017 r.
  • przygotowywanie materiałów przetargowych (dodatkowy zakres z oszczędności przetargowych)
  • przetarg
  • podpisanie umowy 28.06.2017 r. (utwardzenie YOMB) – kwota 7.545,13 zł brutto, termin 30.09.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zmniejszono kwotę do 39.650,00 zł (oszczędności)
  • zakończono – łączny koszt: 39.633,25 zł brutto
  • zobacz szczegóły
8. Zakup sprzętu ppoż. dla OSP Krzyż
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy
  • podpisanie umowy 07.02.2017 r. (zakup sprzętu ppoż) – kwota 40.000,00 zł brutto, termin 28.04.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • Zakończono – łączny koszt: 40.000,00 zł brutto
  • zobacz szczegóły
9. Plac rekreacyjny w Łukowie
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy (wykonanie wiaty ogniskowej)
  • podpisanie umowy 23.03.2017 r. (wykonanie wiaty ogniskowej) – kwota 18.500,00 zł brutto, termin 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • wybór wykonawcy (urządzenia zabawowe)
  • zamówiono urządzenia zabawowe – kwota 13.542,30 zł brutto, termin realizacji do 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zamówiono kostkę brukową do utwardzenia pod wiatą – 3.905,22 zł brutto
  • zakupiono zestawy biesiadne (stół + 2 ławki – 6 kpl.) – 1.974,00 zł brutto
  • zakupiono piasek – 885,60 zł brutto
  • zobacz szczegóły
10. Remont poddasza i wymiana stolarki okiennej w remizie OSP Złe Mięso
  • pierwotny budżet: 40.000,00 zł
  • obecny budżet: 41.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy (wymiana stolarki okiennej)
  • podpisanie umowy 28.02.2017 r. (wymiana stolarki okiennej) – kwota 11.712,79 zł brutto, termin 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zwiększono kwotę na realizację zadania do 41.000,00 zł
  • wybór wykonawcy (remont poddasza)
  • podpisanie umowy 26.04.2017 r. (remont poddasza) – kwota 28.455,82 zł brutto, termin 31.08.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 40.660,61 zł brutto
  • zobacz szczegóły
  • zobacz szczegóły
11. Wyposażenie placu zabaw w zestawy zabawowe ze zjeżdżalnią w Klaskawie
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy
  • zamówiono urządzenia zabawowe – kwota 30.339,18 zł brutto, termin realizacji do 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • wybór wykonawcy
  • zamówiono urządzenia zabawowe – kwota 9.598,92 zł brutto, termin realizacji do 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 39.938,10 zł brutto
  • zobacz szczegóły
12. Wykonanie placu rekreacyjnego w Łęgu-Kolonii
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy
  • zamówiono urządzenia zabawowe – kwota 30.750,00 zł brutto, termin realizacji do 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • wybór wykonawcy
  • zamówiono urządzenia zabawowe – kwota 5.591,58 zł brutto, termin realizacji do 31.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • podpisanie umowy 11.05.2017 r. (wykonanie wiaty) – kwota 3.658,00 zł brutto, termin 31.08.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 39.999,58 zł brutto
  • zobacz szczegóły
  • zobacz szczegóły
13. Utwardzenie placu postojowego przy Szkole Podstawowej w Gotelpiu
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • przygotowywanie materiałów przetargowych
  • przetarg
  • podpisanie umowy 22.08.2017 r. (utwardzenie palcu) – kwota 39.889,65 zł brutto, termin 15.10.2017 r.
14. Zagospodarowanie skarpy przy ul. Polnej w Wojtalu
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy
  • podpisanie umowy 16.03.2017 r. (zagospodarowanie skarpy) – kwota 40.000,00 zł brutto, termin 30.06.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 40.000,00 zł brutto
  • zobacz szczegóły
15. Montaż klimatyzacji oraz wymiana części ogrodzenia wokół świetlicy wiejskiej w Mokrem
  • budżet: 40.000,00 zł
  • rozmowa z wnioskodawcą
  • wybór wykonawcy (montaż klimatyzacji)
  • podpisanie umowy 01.02.2017 r. (montaż klimatyzacji) – kwota 28.757,40 zł brutto, termin 14.04.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • wybór wykonawcy (częściowa wymiana ogrodzenia)
  • podpisanie umowy 03.03.2017 r. (częściowa wymiana ogrodzenia) – kwota 10.873,20 zł brutto, termin 15.05.2017 r.
  • zadanie zrealizowane
  • zakończono – łączny koszt: 39.630,60 zł brutto
  • zobacz szczegóły
  • zobacz szczegóły

opr. Przemysław Bloch